ΚΕΝΤΡΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΓΟΥΝΑΡΗ-ΛΙΑΝΕΡΗ
στο Ηράκλειο Κρήτης

Το Κέντρο Ξένων Γλωσσών ΓΟΥΝΑΡΗ-ΛΙΑΝΕΡΗ στο Ηράκλειο ιδρύθηκε το έτος 1979. Έκτοτε έχει διαγράψει μια επιτυχημένη πορεία στο χώρο της Ξενόγλωσσης Εκπαίδευσης κι αυτό γιατί από τις πρώτες μέρες της λειτουργίας του, δε διστάσαμε ποτέ να χρησιμοποιήσουμε τις πιο επιστημονικά άρτιες και πρωτοπόρες μεθόδους διδασκαλίας που προσφέρονταν ανά εποχή.

Ο στόχος μας ήταν και είναι οι απόφοιτοί μας να μπορούν ακόμα και μετά από χρόνια να μιλούν και να γράφουν άνετα, φυσικά, σωστά και αποτελεσματικά σα να ήταν η μητρική τους γλώσσα.

Φιλοσοφία

Στο Κέντρο Ξένων Γλωσσών ΓΟΥΝΑΡΗ-ΛΙΑΝΕΡΗ πιστεύουμε πως κάθε άνθρωπος μπορεί να μάθει να μιλάει αποτελεσματικά και γρήγορα όποια γλώσσα επιθυμήσει αρκεί να κινητοποιηθούν διεργασίες του εγκεφάλου που θυμίζουν εκείνες της εκμάθησης της μητρικής γλώσσας. Ιδιαίτερα στα μικρά παιδιά η βιωματική μάθηση μιας γλώσσας με την αξιοποίηση των αισθήσεων της ακοής, της όρασης και της αφής, με τη συμμετοχή της κίνησης και της φαντασίας, ισοδυναμεί με μια απολαυστική, αποτελεσματική και εγγυημένα επιτυχημένη διαδικασία.

Μέθοδος

Επικοινωνία σημαίνει αμεσότητα, συμμετοχή των αισθήσεων και έκφραση συναισθημάτων.

Αμεσότητα
Τα παιδιά μιλούν στο μεγαλύτερο μέρος του χρόνου. Χωρισμένα σε δυάδες ή αν χρειαστεί τριάδες, τα παιδιά ρωτούν ή απαντούν πάντα υπό τη διακριτική επίβλεψη του καθηγητή.

Αισθήσεις
Οι διάλογοι, το καινούργιο λεξιλόγιο και τα γραμματικά φαινόμενα παρουσιάζονται με διάφορα μέσα και τεχνικές που διαθέτει ο καθηγητής: διαδραστικούς πίνακες, απλές μεταμφιέσεις και χρήση ειδικού οπτικού υλικού, (flashcards) όπου αποτυπώνονται καταστάσεις. Στη συνέχεια οι μαθητές καλούνται και ενθαρρύνονται να κάνουν εξάσκηση χρησιμοποιώντας όλες τις αισθήσεις τους. Στο καινούργιο λεξιλόγιο προπονούνται κάνοντας μίμηση λέξεων και καταστάσεων και στα γραμματικά φαινόμενα χρησιμοποιούν τους κανόνες στα πλαίσια μιας κατάστασης που θυμίζει σκηνές από την καθημερινή ζωή (ποτέ στείρα και απομονωμένα).

Συναισθήματα
«Για να μάθεις να μιλάς πρέπει εσύ να μιλήσεις και να συν-αισθανθείς.»
Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που τα παιδιά κάνουν εξάσκηση σε ζευγάρια. Γίνονται αυτά οι πρωταγωνιστές σε αντίθεση με ό,τι γινόταν παλαιότερα σε μια κλασσική τάξη, όπου ο καθηγητής ήταν η κυρίαρχη φιγούρα.

Η χρήση και η επίδραση της κλασσικής μουσικής
Καθώς τα παιδιά εξασκούνται υπάρχει ένα μουσικό «χαλί» από ειδικά επιλεγμένα μουσικά κομμάτια που λειτουργεί ως «δίχτυ ασφαλείας» στην ευαίσθητη διαδικασία της μάθησης. Η μουσική αφενός μεν χαλαρώνει το σώμα και το νου αυξάνοντας την συγκέντρωση, αφετέρου δε εμποδίζει το να ακουστούν τα λάθη του κάθε ζευγαριού από την υπόλοιπη ομάδα.

Ο μύθος της μετάφρασης
Καμιά γλώσσα δεν μπορεί να εγκατασταθεί δομικά στον εγκέφαλο και να χρησιμοποιηθεί άνετα και φυσικά αν έχει διδαχθεί με μετάφραση. Αυτός είναι ο λόγος που κανένας δε μαθαίνει τη μητρική του γλώσσα με τη βοήθεια της μετάφρασης. Σε μια τάξη επικοινωνιακού χαρακτήρα ο καθηγητής μιλάει επί παραδείγματι μόνο Αγγλικά και απευθύνεται στα παιδιά στη μητρική τους γλώσσα μόνο όταν είναι απαραίτητο για να λύσει συγκεκριμένα προβλήματα.

Ο καθοριστικός ρόλος του καθηγητή ως συντονιστή και εμψυχωτή
Ο καθηγητής δεν μπορεί σε ένα περιβάλλον επικοινωνιακής εκπαίδευσης να έχει άλλο ρόλο από αυτόν του ανθρώπου που ενθαρρύνει, συντονίζει, υποστηρίζει, εμπνέει και καθοδηγεί. Η τάξη του θυμίζει καλοσυντονισμένη ορχήστρα που έχει ως μαέστρο έναν παιδαγωγό ελεύθερο, ευέλικτο και έτοιμο να «τσαλακώσει» την εικόνα του προκειμένου να γίνει η «γέφυρα της μάθησης».

Εξετάσεις Γλωσσομάθειας

Προετοιμασία για εξετάσεις γλωσσομάθειας και συμμετοχή για την απόκτηση πτυχίων.
Οι σπουδαστές συμμετέχουν μόνο σε εξετάσεις γλωσσομάθειας που αναγνωρίζονται από τον ΑΣΕΠ. Οι σπουδαστές μας έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν το είδος εξέτασης που ταιριάζει καλύτερα στην ιδιοσυγκρασία, το μαθησιακό τους προφίλ και τις δυνατότητες τους.

Το σχολείο στα πλαίσια αυτής της διαδικασίας τους εξασφαλίζει:

  • Συνεντεύξεις – πρόβες της κανονικής προφορικής εξέτασης γλωσσομάθειας με Άγγλους καθηγητές
  • Δοκιμαστικά τεστ που προπονούν και προετοιμάζουν τους υποψηφίους για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα της εξέτασης τους
  • Δωρεάν επαναληπτική περίοδο προετοιμασίας σε περίπτωση αποτυχίας

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 2810 360464 ή να μας γνωρίσετε από κοντά στη διεύθυνση Κωσταντινίδη 16 & Σολωμού στα Τρία Πεύκα. Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας www.language.lianeri.gr.

   Ξένες Γλώσσες Γούναρη-Λιανέρη

 


Στοιχεία Επικοινωνίας

Διευθύνσεις:

Τηλέφωνα

Σταθερό: 2810360464

Σταθερό: 2810235920